2 Ocak 2015 Cuma

2015...

       2015'in bu ilk günlerinde "ya ben bi ara bu blog işine girdiydim noldu o?" düşüncesi sardı ve buradayım :) Bu internet denen şey çok enteresan bir olgu.Yakın zamanda gazetelerden okuduğum bir habere göre 4G geliyormuş. 3G ne demekti ki bu 4G de neyin nesi dedim kendi kendime.Tüm dünya koro olmuş bir şarkı söylerken geri kalan en arkadaki şişman gözlüklü çocuk gibiydik.(Sahi neden ilk o çocuklar ölür filmlerde??) Bir türlü senkronu sağlayamıyor gibi hissettiriyor insanı.İnternet paketim ya da bağlanabildiğim bir wi-fi bağlantım yoksa ne akıllı telefonumu ne de dizüstü bilgisayarımı kullanasım geliyor.Kulağa şaka gibi gelse de acı gerçek böyle işte...
       Devir sanal olunca ilişkiler de sanallaşıyor.Yıllardır görmediğiniz biriyle gerçek hayatta "Naptın görüşmeyeli?" diyaloglarına girip, "Uygun olduğun bir gün buluşup bir şeyler yapalım" diyerek biten sohbetler olacakken; şimdi ise olan facebook profilinden ekleşilip, en iyi ihtimalle hiçbir diyaloğa girilmeden ara sıra duvarında paylaşılanları like'lamakla sosyalleşiyoruz.Dünya teknoloji devlerinin başındaki kişiler çocuklarını teknolojik hiçbir alet olmayan, internetsiz okullara eğitim için yollamaları da ayrı bir tartışma konusu...
      Her ne kadar yukarıda teknolojiyi gömsem de ;) nimetlerinden en çok faydalananlardan biri olarak "teknolojiye bağlanma, teknolojisiz de kalma" diyerek sözlerimi burada sonlandırıyorum.Herkese mutlu bir yıl dilerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder